Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Aktyvios sveikatingumo mankštos „Body Fit“

Šių treniruočių metu didinama ištvermė, efektyviai stiprinami ir tonizuojami visi kūno raumenys, tačiau didžiausias dėmesys skiriamas probleminėms kūno vietoms: šlaunims, pilvui, sėdmenims. Taigi, sistemingai lankydami šias treniruotes, galite pasiekti išties puikių rezultatų: pastebimai sumažinti apimtis, pagreitinti medžiagų apykaitą, suformuoti proporcingą ir patrauklią figūrą bei pagerinti bendrą fizinį pasirengimą.

Treniruotės vyksta 2 kartus per savaitę, jų metu reikia turėti savo kilimėlį. Tikslus užsiėmimų laikas ir vieta laikui bėgant gali keistis. Užsiėmimus veda kvalifikuota trenerė Gintarė Žemaitienė.

Sveikatingumo mankštos su kalanetikos, pilateso ir jogos elementais

Skirtos sustiprinti ir lavinanti visą kūną, išlaikyti sveiką nugarą, palaikyti ir lavinti tokias organizmo fizines ypatybes kaip jėga, lankstumas, ištvermė, pusiausvyra, koordinacija, taip pat didinti fizinį aktyvumą, sumažinti ir išvengti nugaros skausmų bei senatvinių raumenų, kaulų bei sąnarių ligų.

Treniruotės vyksta 2 kartus per savaitę, jų metu reikia turėti savo kilimėlį. Tikslus užsiėmimų laikas ir vieta laikui bėgant gali keistis. Užsiėmimus veda kvalifikuota instruktorė Snežana Karpavičienė.

Šiaurinis ėjimas

Tai ne tik puiki aktyvaus laisvalaikio leidimo, bendravimo priemonė, bet ir viena efektyviausių bei prieinamiausių fizinio aktyvumo, judėjimo ir sveikatos stiprinimo formų. Šiaurietiškas ėjimas nėra sudėtingas ir yra lengvai išmokstamas. Tai yra toks ėjimas, kai rankų ir lazdų pagalba judesiai suaktyvinami. Judesiai yra panašūs į paprasto greito ėjimo metu daromus judesius, kai rankos, kojos, klubai ir visas kūnas juda ritmiškai. Šiaurietiško ėjimo metu priešinga ranka ir koja ritmiškai juda pirmyn bei atgal, kaip ir paprasto ėjimo metu, bet judesiai yra žymiai intensyvesni. Kad pajusti judėjimo malonumą ir efektyvumą, reikia išmokti teisingos šiaurietiško ėjimo technikos, apsilankius specialiuose mokymuose.

 

Šią puikią sveikatos saugojimo bei stiprinimo priemonė randa vis daugiau bendraminčių, nes:

  • yra prieinama ir naudinga visiems, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, sveikatos būklės ar fizinio pasiruošimo;
  • tinkamai apsirengus, šiaurietišką ėjimą galima praktikuoti ištisus metus, bet kokiomis oro sąlygomis ir bet kur, kur tik galima vaikščioti;
  • šiaurietiškojo ėjimo išskirtinis bruožas yra tas, kad jis sujungia žmogaus prigimtinės savybės – vaikščiojimo paprastumą ir prieinamumą su ypač aktyvia viršutinės kūno dalies veikla;
  • tai daug efektyviau nei paprastas ėjimas, nes žygiuojant su specialiomis lazdomis sunaudojama iki 50 proc. daugiau energijos nei vaikščiojant be lazdų;
  • apkraunama iki 90 procentų kūno raumenų, mažesnė apkrova tenka sąnariams;
  • reguliuojasi kvėpavimas, gerinamas širdies ir kraujagyslių sistemos darbas;
  • išlaikoma taisyklinga laikysena, eisena tampa žvalesnė;
  • į darbą įtraukiama viršutinė kūno dalis;
  • vienu metu dirba pilvo, nugaros, rankų, pečių, krūtinės ir kojų raumenys;
  • šiaurietiškasis ėjimas padeda sudeginti iki 70 proc. daugiau kalorijų nei einant įprastai;
  • ugdoma ištvermė, ilgiau išliekama gyvybingais, darbingais.

Visi naujausi psichologiniai ir fiziologiniai tyrimai patvirtina, kad mūsų kūnas ir siela yra visuma bei veikia vienas kitą. Jei esame prastos fizinės formos, mus dažniau aplanko liūdnos, pesimistinės mintys, mažėja produktyvumas darbe, atsiranda įtampa asmeniniuose santykiuose. Jei mūsų kūnas yra sveikas, smegenys gauna pakankamai deguonies, esame kūrybiški ir energingi, kasdienius darbus atliekame greitai ir su malonumu.

 

Dauguma žmonių jau po pirmų šiaurietiškojo ėjimo treniruočių būna maloniai nustebinti jų metu gimusių naujų idėjų ir sprendimų, lengvumo ir optimizmo jausmo.

Kviečiame visus norinčius pasimokyti šiaurietiškojo ėjimo technikos – ALFA.

 

Grupiniai pasivaikščiojimai vyksta 1 kartą per savaitę, priklausomai nuo metų laiko ir oro sąlygų (žiemos metu užsiėmimai neorganizuojami). Kur ir kiek vaikščiosime – priklauso nuo bendro susitarimo, pertraukėlių metu atliekame lengvas mankštas su šiaurinio ėjimo lazdomis ar gumomis. Užsiėmimus veda visuomenės sveikatos stiprinimo specialistė, šiaurinio ėjimo instruktoriaus asistentė Edita Jurčiukonienė.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.