Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Pasivažinėjimą dviračiu daugelis sieja su laisvadieniais, iškyla į gamtą. Tačiau prisiminkite, kad dviračiu galima važiuoti ir į darbą. Tai ekonomiška ir sveika!

Sveikatos specialistai dviratį vertina, kaip vieną iš geriausių priemonių gerai žmogaus savijautai užtikrinti, nes dviračiu važiuoti yra ne tik smagu, bet ir naudinga. Tai puikus būdas laikytis sveikesnio gyvenimo rekomendacijų ir įtraukti fizinius pratimus į kasdienį gyvenimą.

Važiavimas dviračiu teigiamai veikia visą mūsų organizmą, nes minant dviračio pedalus dirba beveik visi kūno raumenys. Važiuojant dviračiu gerėja medžiagų apykaita, širdies veikla, lavinami raumenys, deginami riebalai.

Svarbu!

  • Pasirinkite intensyvumą ir distanciją pagal savo jėgas;
  • Fizinis krūvis priklauso ir nuo vietovės, pvz., važiuojant lygiu, tiesiu keliu krūvis mažesnis;
  • Svarbi taisyklinga ir patogi sėdėsena;
  • Sėdynė neturi būti pakelta per aukštai, minti pedalus reikia ne pirštų galais, o kulnais;
  • Vairas negali remtis į krūtinę, turi būti tolygus sėdynei, kad žmogus į priekį palinktų 45 laipsnių kampu: patogiau važiuoti, dalis krūvio tenka rankoms, juda nugaros raumenys.

Jeigu nusprendėte pradėti važinėti dviračiu:

  • pasirinkite dviratį, kuris atitinka vairuotojo ūgį, nes važiuojant netinkama transporto priemone greičiau pavargstama, per daug įsitempia raumenys;
  • jeigu iki pirmojo važiavimo dviračiu mažai judėjote, nepulkite iš karto važiuoti didelių atstumų;
  • važiavimo dviračiu laiką reikėtų didinti palaipsniui, o jeigu pasirinkote važiuoti ilgą atstumą nepamirškite sustoti pailsėti;
  • važinėtis dviračiu nerekomenduojama sergantiems tromboflebitu, venų išsiplėtimu, jei skauda stuburą, juosmenį ar kaklą.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.